Al ruim 20 jaar heeft the Belt in diverse gedaantes en voor veel opdracht-gevers opvallende en esthetisch aantrekkelijke ontwerpen afgeleverd.
Van logo-ontwerp tot magazine layout, van advertentietekst tot fotoboek, altijd even accuraat, aantrekkelijk, maar vooral ook functioneel, kan theBelt u helpen een publicatie te verzorgen die weerklank krijgt.


Uit de behoefte de meest accurate voorstelling te geven van mijn stijl en vaardigheden heb ik besloten het meest actuele werk van het laatste jaar te tonen, gemaakt in opdracht van mijn huidige werkgever. Daarbij realiseer ik me dat het werk is voor een beperkte bedrijfstak. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb hier een breed spectrum van publicitaire uitingen te laten zien.

Veel plezier bij het bekijken van mijn werk en aarzelt u niet mij vragen te stellen over inzetbaarheid van mijzelf en betekenis van mijn afbeeldingen.

Ik gebruik voor het produceren van mijn grafische werk vooral Adobe Illustrator, Adobe PhotoShop, Adobe InDesign en Adobe Acrobat Pro.

Graphic Design met een sparkling twist

Cocktail Club HUGH, Hilton Hotel, Rotterdam
Voor cocktailclub HUGH in Rotterdam heb ik in 2015 veel werk kunnen maken. Van advertenties tot facebook posts, van menukaarten tot de huisstijl met briefpapier en visitekaartjes voor zowel het management als algemene promotionele kaartjes. Ook posters, flyers, waardecheques en website content, zowel tekstueel als visueel, behoorden tot de uitingen, die ik, vaak in overleg met de brandmanager, mocht vormgeven. Regelmatig maakte ik foto's van interieur, gerechten en medewerkers, die gebruikt werden voor drukwerk en social media.

[full wall cover image in HUGH]

De wand doet het bijzonder goed in fotoreportages, zoals bijvoorbeeld hier op de eerste THEHUGHBRUNCH. Happy holidays!
Promotional posters voor de feestdagen wanneer HUGH bijzondere events organiseert.
Facebook promotional voor het Kerst-event.

Always time for a cocktail
Promotional ad om mensen uit te nodigen voor de cocktails. HUGH in de startblokken
Tijdens de verbouwing van het aanstaande HUGH onder het Hilton Hotel in Rotterdam werd mij gevraagd gevelvullende raamstickers te ontwerpen om de verbouwing aan het oog te onttrekken en door middel van een spannend beeld nieuwsgierig te maken naar de opening. Grafische stijlelementen van HUGH zijn gebruikt, alsmede 3D-impressies van het interieur in wording.

Naar de opening
In de aanloop naar de Grand Opening van HUGH heb ik een count-down sequence gemaakt in zwart-wit met kleuraccenten in een herkenbare huisstijl. HUGH CD
Voor de opening van HUGH in april 2015 werd er een CD met muziek van de nieuwe huis-dj's geperst. Daarvan heb ik de opdruk en de CD-hoes ontworpen.

Advertenties en -torials
HUGH in tijdschriften. You deserve a cocktail
Vrijdagmiddag uitnodiging voor de cocktailmiddag. THEHUGHBRUNCH

Facebook banners voor event THEHUGHBRUNCH New York style met eten, entertainment, afterparty en dj's. Diner Dansant
Facebook banner voor event Diner Dansant modern style met dj's. Personeelsadvertenties
HUGH is regelmatig op zoek naar personeel.
Mingus Lunchbreak
Aankondiging voor een jazz-lunch
in de aanloop naar het North Sea Jazz Festival. Winactie Belvedere
De 200e bezoeker van Hotel Club HUGH
kreeg een fles Belvedere Vodka.

Winactie Veuve Clicquot Champagne
Met wie wil jij in HUGH champagne drinken?
Weekend teaser
Algemene teaser om in het weekend HUGH te bezoeken.
HUGH serves
Serie presentaties van gerechten en drankjes.
Gin Tonic It's Friday (GTIF)
Terugkerende gin-tonic vrijdagmiddag borrel waar een ginmerk haar produkt presenteerde. the HUGH look
Omdat HUGH een fusion wil presenteren van muziek, mode, design en horeca hebben we een HUGH look sequal ontwikkeld om gasten weer enthousiast te maken om goed gekleed uit te gaan. Fashionable items en people werden voorgesteld.

Soms presenteerden we een soort quizje: welk cocktailjurkje draag jij vanavond? HUGH people : Maak kennis met...
Het personeel in HUGH heeft of krijgt een gedegen opleiding om aan de strenge service-eisen te voldoen. Daarom vonden we het leuk om ook hen in het zonnetje te zetten. meet HUGH on MONDAY
Horecapersoneel moet veelal in het weekend ook paraat staan om de gasten te bedienen. Daarom bood HUGH hun een speciale uitgaansavond op maandag, waarvan hier promotiemateriaal te zien is.
Hotel Club HUGH
Door zijn uitstekende dj's, superieure geluidskwaliteit en ongewoon smaakvolle interieur met een container als bar en een helikopterdeck als private party-area, een eigen coktailbar en een speciale gin-bar leent HUGH zich bij uitstek om het club-element uit te bouwen.
Dat gebeurde in juni 2015, toen Hotel Club HUGH het licht zag in de weekeinden.

[collage]

[collage]

[collage]
Show me the goods: menukaart, cocktailkaart en drankenkaart
Een bijzondere horecagelegenheid als HUGH met een groot gevarieerd aanbod van gerechten en dranken heeft behoefte aan sterke uitingen om haar produkten te presenteren. Hier ziet u het speciale coktailboekje van gecoat aluminium, met elastiek om het beschermde binnenwerk bijeen te houden. Daaronder een voorbeeld van de lunchkaart.